Beep beep...

Hallojjsens (:

Förlåt för att ni inte fått nå bilder, men det är för att jag inte har nå internet på min dator, så jag anväder mamma och pappas där mina bilder såklart inte finns... hoppas jag får tbx internätet snart x'D

hade iaf beeptest, eller youyoutest eller vad det nu i all världen det nu heter x'D jaja, det där när man ska springa fram och tbx iaf (: 
inte kul! hatar att ha det! jaja, mitt mål var iaf att slå mitt förra resultat vilket inte var så bra (: och jag lyckades!! haha, jag är riktigt stolt över mej själv! kom 2a av alla tjejer (: 

for på stan med jr sen :D haha, vi hade jättekul ;P 
köpte inge, men hittade ofc en massa saker jag ville ha x'D 

har gjort klart alla läxor nu! yessssss!! nu är det bara SLAPPA som gäller! :'D 

Kramkram, Em!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0