Cill! ;P

Redigt chill dag idag asså!!
Vaknade 8, börjar ju kl kvart i 11, men bussen går halv 10. Satt i bibblan med evve, jr, emmy & sosso sen gick vi upp till son. men evve&jr gick tidigare, dom börja halv : )
Solektionen var ändå chill den med, satt typ och pratade hela lektionen, fick typ inge gjort x'D
Lunch sen då: risgrynsgröt! jättegott, men som jr sa imorse: "risgrynsgröt mitt i sommaren?!" hahaha ! x'D
Hade hål sen, då gjorde jag typ inte nå spec, sen hade vi svenska, vi skulle läsa. men jag, sosso och sandra gick till bibblan och läste lite där ist. men då kmr typ sunne och säger att vi har slutat, så vi fick typ inte lång svenska!
Och vet ni vad?
Våran matte var inställd OCH non!!!! Så vi slutade typ 20 över 2 istället för 20 i 4!!!!! :''D
fick skjuts på sandras cykel hem till sosso där jag, sosso och sandra typ flamsade och hade sjukt kul!! och sandra? sosso kmr vinna vadet, det lovar jag!!!
Ridning sen på PRK då, red Pelle Plutt!!! han är sjukt rolig och rida och det gick jättebra!
ska gå och duscha nu, ska vara med sandra sen :P
Men ni får en bild på Pelle först ;P


Fin bild jag vet, trollets svans ivägen ;P snygg han är va? min bild, men pelle tillhör ju ofc PRK ;D

kram, Em!


Kommentarer
Postat av: Sandra XD

Kanske, men så fort nästa termin börjat så kmr du komma och säga "Xxx xxxx xxxx xxxxxx."

Och då kmr jag vinna även om tiden gått ut... kan man säga ;P

2010-04-13 @ 21:05:29
Postat av: Sandra

Kanske... fast så fort nästa termin börjat så kommer du komma och säga "Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"

och då kmr jag kanske vinna, typ... fast tiden gått ut, fast jag kmr ände få ge en krämbulle till sosso "/

2010-04-13 @ 21:09:59
Postat av: Sandra

Fail! Trodde inte att den första kommentaren postats, så jag postade en till...

2010-04-13 @ 21:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0