Detärmeningenattjagskaskrivanågotviktigthär,menjagkommerintepånågot.

Hejj (:

Det blev ingen vinst för Skellefteå igår. Det kanske blir som jag förutspådde, 4-0 i matcher tilll Hv? Näe, jag hoppas då inte det... Just nu står det då 1-0 efter 2-0 förlusten igår...

Här i stugan är vädret ändå gode bra och det är himla tråkigt att skriva om det så jag byter samtalsämne x'D
Jag vaknade ändå tidigt, med tanke på hur trött jag var igår! Slockade typ direkt och vaknade halv 9.
Nu på morronen har jag och brorsan kört skoter och tolkat! Himla roligt! Nog för att jag ramlade av några gånger, men det var bara för att jag sträckte mig för långt så att t-fatet tippade när jag skulle ta hans hanske x'D

Man känner sig allderles avskärmad från omvärlden när man varken kan ringa eller smsa... men snart så ;P

Ska gå nu, Ses!!
Kramar, Em! z'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0