Framme :'D

Hejjsans! :D

Kom fram till stugan för några timmar sedan, har ätit och spelat kort :) Fast nu sitter jag och tittar på Skellefteå-Hv-71 matchen. Det är ju semifinal! (:
Fastän jag inte gillar Skellefteå så mk så är de det bästa laget som är kvar i SMet nu. Brynärs åkte ju ut nyss... -.-
Och nu så är det klart. Juuso Hietanen, Brynäs stjärnback ska överge sitt lag och istället joina Hv-71. Hur i all världen kan du göra så!? 
I alla fall så... Det var inte en najs resa, det kan jag säga... Ca 5 timmar i en bil och trasiga hörlurar som gör att man bara har ljud i en av lurarna... -.- Menmen, jag överlevde!! :D 

Nu hoppas man på vinst för Skellefteå... Det känns tungt att säga det, men... Äh, Brynäs är ändå bäst!! ;D

Några bilder kmr ni inte få under tiden jag är här, men när jag kmr hem så LOVAR jag! :D 

Och btw, ni kan inte nå mej via sms, det funkar inte här uppe... -.- Men när jag kmr hem så! ;P Det är mk jag ska göra när jag kmr hem, känns det som x'D

Nu ska jag ägna mej åt matchen :D

Kramar, Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0