Home swt home :)

Hallojj!

Nu är man hemma igen, tbx i civilisationen x'D Fatta vad jag har smsat idag!!
Direkt när jag kom hem var jag med Sandra ett tag, skulle eg vara med Sosso oxå men hon skulle bort... -.- Haha x'D Och sen halv sju började hockeyn, tredje semifinalen, skellefteå-hv71.
Det börjar bra för skellefteå, men i slutet av tredje, efter 18.18 (typ x'D) sätter Andreas Falk 2-2 för Hv71. och just innan det målet så utbrister en av kommentatorerna: "Hadelöv är ju omänsklig!" och det var han verkligen i några räddningar! Synd bara att den där pucken gick in. Sudden death då.
efter 2.25 så blir det PowerPlay för skellefteå. inte det roligaste precis efter som att övertid och powerplay är skellefteås klara svackor. och inte helt oväntat så vänder hv71 då klockan står på 2.44 och Andreas Falk kommer nästan ensammen mot Hadelöv och sätter sitt andra mål för matchen, hvs vinstmål. 3-2 till hv71, synd!! 
Nu står det alltså 2-1 mellan Djurgården-Linköping och 2-1 mellan Hv71-Skellefteå. spännande! nästa match spelas på onsdag ;P   

Får se om ni kanske får nå bilder från stugan imorrn, men jag vetinte ;P har inte fotat så mk, min kamera fick slut batteri... -.-

Menmen vi Ses, Kram, Em!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0