I succeded!!

Hahaha, yesss!! jag och brorsan var nyss ute och körde skoter igen, då tolkade jag på miniskidorna. och vet ni vad? JAG LYCKADES!! HAHAH! x'D Najs va?! det är faktiskt sjukt svårt att stå på de där småskiderna... :'O
och när vi var påväg tbx, vi hade varit en sväng på isen så tappade jag ena skidan :'O fast jag ides inte spänna fast den igen, så jag satte bara foten på den och hukade mej sej och åkte så hela vägen tbx. yeeey! hahah x'D

ni bryr er så himla mk va? XD

nu har skellefteåmatchen börjat, fast vi sitter och tittar på förlängningen i hovet. 2-2 vart det i ordinarie matchtid och nu har det gått 4 minuter av förlängningen... spännande...! hoppas linköping vinner!! x'D

kram, Em!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0