It's a new day (:

Hejjsan!

Det blev vinst för Skellefteå igår! Yess! 5-3 tror jag det blev, har jag rätt? nu står det ialla fall 1-1 i matcher! nästa match är imorrn, hoppas jag hinner hem för att se den då ;P aa, far hem från stugan imorrn, smsa mej!!! haha, då finns det äntligen täckning!

var uppe på löfjället idag igen. det är typ enda stället här där det finns täckning, så jag passade på att smsa ;D känns lite dumt att man inte kan svara på alla sms man får, känns som om jag dissar alla! men det gör jag ju inte ;P

här skiner solen för fullt och jag sitter inne vid datan ;P men jag har faktiskt varit ute hela morronen, härligt!! har typ suttit och läst i solen! hoppas man fått lite färg iaf ;P tror inte det, menmen x'D

Kramar, Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0