itvetja!

Halloj!!

Känner att jag är lite sen med det här, jag har ju sagt det till dem irl men inte skrivit det på bloggen, så jag kan ju passa på att göra det nu: GRATTIS EMMY, EMELIE & SANDRA!!!!!!!!! dom fyllde år i torsdags x'D  

Idag iaf var det skola igen efter helgen... alltid lika segt... på musiken körde vi ngn tävling som var jätterolig, även fast det inte gick så bra för vårat lag x'D Och på svenskan var det kul, innan lenius hade kmt så var alla inne i klassrummet för det var öppet oxå hoppade jag och några andra ut genom fönstret x'D 
men sen så kom lena och då skulle vi gå tbx igen, men då blockade adrian gången så att ingen kunde komma förbi och sa att vi skulle ge han hans mapp som han oskillat nog hade tappat, då skulle vi få kma förbi. Men då slängde jag och sandra ut den längre! haha x'D så då tänkte jag gå på skaren förbi honom, men när han tog tag i mej så sjönk jag ner, ofc... sen försökte han få mig att ramla, men det gick typ inte, utan slutade med att han ramlade själv x'D skills!? sen låste vi honom ute!! x'D

på gympan var det oxå roligt, vi spelade fotboll :) jag var med emmy, jakob, oliver, sunne och martin. vi kom typ tvåa, elr vad var det? ingen aning, men det gick iaf bra ;P jag var iaf nära på att göra mål ;D

Kram, Em!  

Och vad du än gör: GÅ INTE ÖVER PÅ DEN MÖRKA SIDAN!! :O x'D

Kommentarer
Postat av: jr

jag har gått till ljusa sidan :) men albin var på mörka!!! :@@@@

2010-04-20 @ 08:39:29
URL: http://johannaronnlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0