Sorry...

Hejjsan (:

Har tyvärr inte bloggat på ett tag (oj, wow vad länge sen det var upptäcker jag nu när jag skrivit klart inlägget. omg, sist jag bloggade var ju i typ torsdags? hur i all världen har ni överleft?!), menmen, så är det med livet! :'O x'D

I fredags (igår) var jag och red prixie <3 red en ganska lång runga och prixie var jättebra! hon var lite fjollig på vissa ställen, som i början så blev hon rädd för en kille som satt på en snöhög och sen blev hon rädd för en jordklump som låg i en snöhög... x'D men vi brukar inte rida ut så jättelångt, så hon var sjukt duktig!!!
Där får ni en bild på snygghästen!! Älskar dej, prixxx!! <33

Sen åkte jag till sandra, skulle sova hos henne :D 
vi skulle eg se två typ "skräckisar" eller vad man nu ska kalla dem, men före det så gick vi ut och gick och då hände en sjukt läskig sak!!!! jag trodde nästan att jag skulle döööö!! 
så i bilen på väg hem, vi ville inte gå tbx, så bestämde vi att vi inte skulle se de där filmerna c:') 
Ist såg vi "Can't buy me love" <3


En jättebra och sjukt gullig film!! 

Hahah, och efter halva filmen så utbrister jag: 
"Mäh, är det inte han som är med i Grace and Anatomy!?"  
"Märkte du det nu? Jag sa ju det i början av filmen!" svarar då sandra.
jaha. haha, jag i ett nötskal... -.- :D

sen såg vi iaf på Stardust oxå : )


Tycker den filmen är sjukt gullig den med!! haha, jag gillar Septimus mest, elr hur han nu stavas x'D

Sen idag for jag och sandra till stan :) och ni måste erkänna, vi var sjukt duktiga!! vi GICK till stan!! :'D
Väl i stan så träffade vi evve, så vi gick med henne i gallerian :)
köpte inget spec, ett par turkosa tights, men annars inget ;P

Kram, Em!

Kommentarer
Postat av: Toph

STARDUST <3



Septimus... Haha, jag och Linnea kallade honom Sneptimus x'''D



Bernard och Billy är epic win btw x'''3

2010-04-11 @ 09:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0