Täckning ;P

Hejjsan! (:

Hann inte skriva igår kv, men jag var iaf ute och körde yamahan några varv runt ängen! Det gick ju bra... *host* Haha, det var sjukt svårt när man nyss kört miniskotern och nu ska köra denna gamla ouppvärmda skoter som vad sjukt trög att svänga ;P
Sen tolkade jag och brorsan igen bakom minin, men den här gången på miniskidor!! Jag ramlade ju aldrig... Näe, då... Haha x'D

Idag var vi först och pimplade nere på atjiken. fast jag och brorsan pimplade inte, vi körde&tolkade fram och tbx till stugan typ 3 gånger x'D
sen tolkade vi på ängen innan vi gick in.
Ett tag efter det skulle pappa och morfar köra upp på löfjället och då följde jag och brorsan. vi satt i skoterpulkan. och när vi kom upp dit, idag körde vi ända upp, så fick jag täckning igen!!! Yessss!! x'D vi var ju uppe där igår och då fick jag oxå täckning, men då hann jag inte skicka nå sms. men idag hann jag det! två stycken, haha!

nu tittar vi på hockey igen (: skellefteåmatchen har inte börjat än, men om typ en halvtimme så! undrar om de har mer tur idag än vad de hade i torsdags... jaadu, man undrar. idag har de ju inte hemmaplan och då blir det ju kanske ännu tyngre? 

nu gjorde djurgården nyss 1-2 mot liköpning. hoppas ändå linköping vinner, det var ju djurgården som petade ut Brynäs ur smet... :'( kanske skellefteå och linköping i finalen? x'D 

Kram, Em!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0