tjejkväll på stan :'D

Hallojjjsens (:

tänkte skriva om igår :'D
efter skolan så for jag och lydia först hem till sandra där vi åt plättar (xD) och sen for vi in till stan : D
där gick vi typ omkring i en massa affärer och provade jätteroliga kläder :) och när vi var på lindex så var ju lydia bara tvungen att kleta ögonskugga (eller vad det nu var?) i ansiktet på först sandra, sen mej och sen sej själv...!
sandra fick bort sitt på en gång medans jag och lydia typ inte fick bort vårat! vi skrattade typ asmk!!! x'D men sen flydde vi till en toalett och tog bort det xD men jag var fortfarande lite svart, men det syntes inte så mk. x'D
kring 7 kom sosso och då gick vi på subland och åt, då kom bla ida, sunne och några av hennes kompisar:) fast sen så gick de och ida och sunne följde med oss : D
och typ då så försvann lydia och sandra, vet inte riktigt vart de for x'D
men vi gick iaf till carlings och där köpte jag ett par typ jeans :)
sen resten av kv gick vi med en massa folk, minns inte riktigt vilka x'D hade jättekul iaf! :D

kram, Em!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0