Blåbärspajj&Macka (L)

Ännu en dag i skolan har passerat. Tänk, vi har bara gått i tre dagar, men det känns ändå som för alltid! Men jag måste säga att det är jätteroligt!
Speciellt idag, (även fast du inte ville gå med mig liv ;P) för istället för elevensval som vi har vare onsdag efter lunch så hade vi något klassgrejs. Och innan hade vi bara fått reda på att vi skulle ha "oömma" skor och en mugg med oss... Jaha? 
På svenskan och so'n har vi bestämda platser (vilket är samma platser för vi är i samma klassrum med samma lärare) så då fick vi vara i lag med de vi sitter med. Så då vart jag med jakob, andré och martin. Då fick vi en lapp där det typ stod "blåbärspaj" och ett recept på den på baksidan! 
Så vi skulle plocka blåbär och göra en blåbärspaj! 
Det gick asbra för oss, haha! fast jag gjorde typ hela degen medans jakob och andré var ute och plockade blåbär. Martin typ diskade xD
Och det var ganska roligt för varken andré eller jakob gillade typ blåbärspaj och martin skulle ha en annan, så då fick jag allt för mig själv! Tror ni jag orkade allt? Haha, absolut inte! 

For till stallet med Evve sen, hahahha, macka på vinden!!! Kul var det då, även fast det regnar. Tänk om mackan inte är kvar på fredag!?


(c). Jag trodde det skulle sluta, men det verkar inte så. Jag hoppas verkligen att jag har fel ♥ 

Nu ska jag ta och baka (igen) nå muffins.

 86 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0