Cupcakes

Jag lovade er att reccensera cupcaksen vi bakade igår, och här kommer det! (alla bilde är tagna från Evves blogg)Bilden ovan har jag fotat.

Dekoration: Jag. Foto: Evve.
Det här var en kanelmuffins med "vanlig" frosting och o'boy i munnen! Den smakade sjukt gott! En av de bästa! Och ja, det föreställer en groda med piercing på tungan!

Dekoration: Jag. Foto: Evve. Den här var den knasiga muffinsen som vi satte saft i smeten... Vaniljfrositingen smakade jättegott, men muffinsen? BLÄ! Och den föreställer kanalsimmet som ni undrar. (min roliga fantasi)

Dekoration: Evve. Foto: Evve. Det här var vaniljcupcaken med choklad&o'boy frosting. Den smakade.... Inte så gott... Jag vet inte vad det var men den var inte så god... Och enligt mig så föreställer den där kraken! Haha, hur jag får det till kraken vet jag inte!

Dekoration: Evve. Foto: Evve. Chokladcupcake med hallon/jordgubb/ett vinbär frosting. Lika god som kanelen! Och den här föreställer en blomma!

Här är som ni ser alla cupcakes, dom vart jättecoola! Även fast de två i mitten inte smakade så coolt... x'D

91 dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: Emma

SVAR: det är de säkert, men jag orkar inte läsa dem. ;) jag ramlade av en häst i början av sommaren och bröt fötterna.

2010-08-20 @ 12:55:13
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Emma

SVAR: ramlar av gör jag rätt ofta, men bröt fötterna var ju synd att jag gjorde. :P

2010-08-20 @ 19:00:14
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: belalalalalalallalalalla

Så coola! :D

2010-08-20 @ 21:27:48
URL: http://isabelldahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0