Det finns folk som skillar, och dom som inte gör det.

Idag så var det ändå chill på skolan, både bild och slöjd! Sedan läsning på svenskan, men vi i mitt bord skrattade typ jättemycket! Hahah, kul var det!
Liv följde mig hem efter skolan, åt mellis och pratade om lite olika saker! xD ♥
Hon och Jr följde mig och Evve på PRK, vi skulle hoppa igen! För nu har vi ju bytt grupp, men det blir nog bra! Jag fick rida Artist, det var typ flera år sedan!
Det gick bra, vi hoppade märke III bana men han var ganska seg på hindren. Såklart så fick han igång tempot när vi hoppat klart och bara skulle ta några enstaka hinder, då gick han på jättefint! Hahah!

A Change - Flipsyde


All the hurt and the tears will be just history ♥

Jag älskar verkligen den där videon, den är så sjukt gullig! :'3

80 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0