Det tar tre sekunder för en fallande kotte att slå i backen. Det är vetenskapligt bevisat.

Kvällen spenderades hos Sosso. Eller, först var vi hos henne, sen gick vi ut. Vi såg på Zombieland, igen! Det är andra gången man ser den, och man hoppade inte till lika mycket nu som första gången. Kanske för att man vet vad som ska hända? Men ändå så lyckades jag hoppa till... Jaja, så är det med mig och filmer! :)


Jag älskar då dom pratar om Hannah Montana! Hahahah, tänk om hon också är en zombie? :O HAH!

Sen gick vi ut till skeppet och typ pratade. Jättehärligt väder ute, och jättekul att snacka! Också kastade vi kottar och räknade hur lång tid det tog för dem att slå i backen.
Och konstig nog kom vi alltid till 3...

Nu ska jag lämna er, fick inspiration att skriva, så jag ska göra det! Godnatt, sov sött!

96 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0