Det var inte meningen

Jobbade med Sandra idag! Lika kul som vanligt! Men jag tror inte att det var meningen att vi egentligen skulle jobba idag, butiken var liksom emot oss...
Först så vek sig en låda som Sandra skulle ställa högst upp på en hylla, då fick hon en plasburk med barnmat på näsan!
Då gick vi till drickan, då skulle jag ställa upp nån sockerdricka i hyllan och glömde att jag hade ställt den på kanten, det är svårt att förklara, men drickan ramlade i alla fall ner! Och jag som har så bra reflexer ville inte att den skulle krossas mot golvet, så jag lyckades slå in den på hyllan under, men då vart det dominoeffekt, så typ fem drickor ramlade! Inte ner från hyllan, men ändå!
Sen lyckas Sandra riva ner nå drickor, och när jag skulle öppna en plastförpackning med dricka så vart det nå krupp, för en dricka däri var sönder, och den var lite skakad, så då sprutade det ut en massa! Så det slutade med att jag hade Coca Cola över hela mig... -.- Jag som inte ens gillar Cola!

Aja, det gick lite bättre för oss sen, tror jag? Vi failade säkert ännu mer, men jag kan inte komma på nå nu!


Papperspressen på jobbet, tänk om man råkade knuffa ner någon där! Så hemskt! :O

Nu ska jag snart sticka till stallet, och sen till sandra typ :)

Kramar, Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0