Det var på tiden!

Hallojj!
Idag var jag först på stan med familjen, fick två par nya skor, tack! Bilder får ni imorgon! Sen for jag till Sosso där vi tittade på videos, såg Buffy och tittade i skolkatalogen! Lånade även första "Sagan om ringen" filmen av henne då alla säger att jag måste se den ;P Det var tydligen ofattbart att jag inte gjort det än!
Så när jag kom hem därifrån började jag se på den, hann dock bara 12 minuter för nu är Liv på väg! Hon, jag och Sosso ska åka till Storstrand ikväll! Härligt!



Hinner nog inte blogga nå mer ikväll, vet inte riktigt hur länge jag blir borta. Men imorgon så! Eller? Det är sista dagen på sommarlovet, jag ska inte sitta inne framför datorn hela dagen då! Men kanske ett litet inlägg?

90 dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: Emma

SVAR: klart det var synd, men jag kan ju inte direkt hjälpa att jag bröt fötterna.. :P

2010-08-21 @ 22:54:01
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0