Do you want my tears to fall for you? If thats the case, you can be proud of yourself.

Kom ganska nyss in, har varit med liv hela dagen :D ♥
Fatta så kul vi haft! Men det har jag alltid med dig, tjejen!
Vi har gått barfota till skolgården och heden, skrivit i kalendrarna, lyssnat på musik, grävit ner slushburkar, ätit kaka, gungat på snurrgungan och flummat!
Och jag skrattade så att jag nästan dog åt en sak! Liv, du vet vad jag menar!
Kul var det i alla fall, och den dagen ska nog gå och lösa på något sätt!

Imorron blir det stallet, sen ska jag och Sandra ha marathon! Vi ska se alla Harry Potter filmerna!
Tänkte att ni skulle få lite annan musik, lite nyare också. Det här är en låt som jag verkligen nöter just nu. 

Remember December - Demi Lovato. 

   






Kraaamar, Em.


Kommentarer
Postat av: liv♥

haha! undra om det blir en middagsdejt XD haha! alltid lika kul medd dig♥

2010-08-05 @ 21:39:02
Postat av: Carpe Punctum

sv: Tack så mycket! Ja, det är vekligen fina hästar =)

2010-08-05 @ 23:56:59
URL: http://carpepunctum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0