Dom skulle ha en show

Vem lyssnade inte på den här låten? Som jag älskade den! Och jag minns speciellt då jag och två kompisar som är två år äldre än mig var ute i en av deras lekstugor. Dom två hade gjort en dans till den här låten, och jag fick vänta utanför medans dom repade, sen skulle dom ha en show för en massa människor. Men det vart ingen show, så jag fick se dansen istället.

Rosa Helikopter - Peaches

Och ni, digga musikvideon!


I en rosa helikopter ska jag flyga hem till dig. ♥

Nu i efterhand upptäcker man hur orimligt det är att man ska flyga med en helikopter genom stjärnorna... Aja, då var det då inte det, när man var liten så var allt möjligt. Vilket det fortfarande är. ♥

Kramar, Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0