Enligt mig så borde vi få jobb på världens bästa restaurang nu och alla borde bli kära i våra cupcakes. Enligt mig då.

Men ibland så har jag ju fel... Det är ju inte så jätteofta *host* men det händer väl alla? Idag har jag varit med Evve, vi flummade jättemycket och sen bakade vi cupcakes och fick för oss att vi skulle dela smeten i fyra delar och göra fyra olika smaker!
Det gick bra i början, vi kom på tre stycken: choklad, vanilj och kanel. Men den fjärde då? Då gällder det att ha fantasi, vilket jag och Evve verkligen har! Så då hittade vi en flaska med outspädd jordgubbssaft i kylen och hällde i lite sånt! ja, saft! hur smart får man va!? Menmen, det kanske blir gott? 
Sen gjorde vi samma sak med frostingen, en choklad, en med hallon jordgubbar och ett rött vinbär, en grön ("vanlig" smak med grön karamellfärg) och den sista kunde vi inte komma på! Så då vart det vanilj! 
Bilder och reccentioner på muffinsarna kommer imorgon (evve fotade, så då ska jag sno bilder från hennes blogg! :P).
Omg, cliffhanger!

Ni kan få en dagens låt undertiden! 
Det här måste vara den underbaraste, finaste och vackraste låten som någonsin gjorts enligt mig. Fråga mig inte varför, jag är bara helt kär i den! Älskar Reginas musik, och den här låten stämmer så bra!

On the Radio - Regina Spektor
  


You love untill you don't ♥

92 dagar kvar!



Kommentarer
Postat av: Emma

SVAR: då har ju jag gillat HP längre. haha, coolt. ;) fast jag har inte läst böckerna.

2010-08-19 @ 22:59:25
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: evve

hahah, vi var bäst,asså mamma fick smaka och hon tyckte att den med SAFT VAR GOD!!!! haha

2010-08-20 @ 09:29:22
URL: http://www.evve-bilder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0