Förlåt!

Förlåt för sjukt dålig uppdat igår, men jag hade fullt upp! För jag var så duktig att jag cyklade hela vägen inn till biblioteket i stan! Där satt jag i typ en timme innan jag cyklade till mormor och morfar.
Sen när jag kom hem var det bara att byta om för ridningen på PRK! Yess, min första ridlektion för terminen, var sjuk förra veckan...
Och jag fick rida lilla Zackish! Pure love! ♥
Det kändes sjukt underbart att vara tillbaka i hans sadel, även fast han inte rikigt bjöd framåt, men det var fortfarande underbart!
Vi red ut i skogen idag, "snirkliga stigar"... Jag är inte precis något fan av att rida i de där backarna, upp och ner och slingerikrok... Men det funkar! Bara man får sitta på en hästrygg så!


Zack tillhör helt och hållet Piteå Ridlklubb, han är bara så otoligt söt att man måste ha honom på bild! Från i vintras.

Idag så blir det att åka till Prixieälsklingen och sen ska man på bio med en massa folk! Vampires Sucks!




93 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vampires suck äger!

Höll på att dö av skratt när jag såg den! :D

2010-08-18 @ 14:59:53
URL: http://foreignwater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0