Goodbye my Love....

Jag har spenderat en underbar tid med er, och nu är det dags att säga farväl. Det tar ont i hjärtat, men det är nödvändigt. Jag måste få träffa nya. Ni stryper mig. Eller i alla fall mina fötter.



Det fanns en tid då jag hade askul med er två skor. Men tiden har förändrats. Ni har förändrats.

 
Förändringen är stor. Större än jag kan hantera.


Vem vill gå omkring i trasiga skor? Säkert någon, men dom här skorna är för trasiga för mig.

Detta inlägg tillängnas mina stackars skor som jag nu måste skiljas ifrån av flera orsaker. Men jag kommer för evigt sakna er och ibland fälla en tår.
Eller inte.
Jaja, slänger i alla fall bort mina gamla skor, ska och hitta nå andra vita skor nu som jag kan rita på igen! :D

83 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0