ibland är det svårt att veta vad du menar. Och vad du säger till andra.

Hejjsan alla underbara läsare!

Tänkte att ni skulle få ett "normalt" inlägg, och inte ett som innehåller en massa, för mig, nostalgi. Mer sånt blir det lite senare ikväll!
Idag har jag varit på stan med Liv ♥
Vi flummade på som vanligt, och på väg in till stan hände det en läskig sak igen! Behöver inte gå in mer på det...
Jag sa till mig själv innan att jag skulle köpa två saker! En klocka och en glass! Jag höll mig väldigt bra faktiskt! Trots att jag hittade väldigt mycket annat som jag vill köpa! Men snart är det nolia, så man måste spara pengarna! Även fast jag inte har några... Vars har alla tagit vägen? ;P
Som sagt så köpte jag en klocka (bild kommer senare) och en glass. Men jag köpte även en ansiktsmask som Sandra hade tipsat om! Hoppas du har rätt!

Nu har jag nyss bakat! Chokladmuffins, men jag ville krydda dem med något extra... Kunde inte bara bestämma mig för vad... Tur att man har så underbara vänner som kan bestämma det åt en! ♥
Undrar hur det blev?





Usch vilken dålig bild! Men visst ser ni det lilla peacetecknet på visaren?


Ännu en dålig bild, förlåt, men jag kände inte rikitigt för att bråka med min kamera just nu... Armbandet!

Nu ska jag gå och smaka mina muffins!

Kram, Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0