If I could turn back time...

Hejsan igen!
Mitt förra inlägg var inte så roligt, men nu har jag fått mig en alvedon och mår mycket bättre! Hoppas att det håller i sig bara!

Som sagt så var jag och liv på nolia idag! ♥
vi gick in i jättemånga husvagnar, irrade omkring på hela området (ja, vi lyckades nästan tappa bort oss!), typ flummade och liv samlade på jättemånga saker! Som ballonger, godis, knappar och sånna dära kort som folk ger ut där det står namn och sånt! Hahah, kul var det då!  
Tog tyvärr inga bilder, men ni kan få en dagens låt som tröst! 

Violet Hill - Coldplay.


I remeber, there was snow... White snow... ♥

Nu ska jag sova och hoppas på att huvudvärken lägger sig!
Godnatt alla söta!

99 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0