If life hads you lemons, squeeze them in people's eyes!

Kom hem från Sandra för ett tag sen, vi typ spelade monopol och pratade. Askul, fastän vi inte gjorde så mycket! Sen skulle hon på träning, så då for jag. Men jag ska kanske vara med henne sen :)
Pratade med Sandra i telefon sen, tack gumman! Du fattar inte vad det betyder för mig! ♥

_________________________________________________________________________________________________

Life wasn't made to be thrown away. No, Life was made so you could live it everyday.
What if there is no tomorrow?
Then you have to make your dreams come true. Today.
Today is not another day.
Today is now.
So make it happen, Today's the day for you to shine.
I hope you're not stuck in yesterday. ♥


Det är lätt att ge kloka råd till de du älskar, och få dem att följa dessa råd. Men det är svårt att själv följa sina egna råd. Varför? För att man litar för lite på sig själv.

(bild och text, (c) jag)


95 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0