Jag är ett litet monster, bom sickabom sickabombombom.



Fick en ny bok av mamma&pappa igår, "Massor av Muffins". Och idag så provade jag ett recept därifrån, resulatet ser ni ovan. Choklad&Vaniljmuffins, underbara!
Dett fanns många helt awsome recept i fem olika kategorier (chokladmuffins, fruktmuffins, nöt-och kryddmuffins, matiga muffins och hälso-och specialdietmuffins). Den här boken passar mig perfekt, jag är ett litet muffinsmonster! Dom som känner mig vet att jag hela tiden bakar muffins. Och om man kan äta dess underbara skapelser till lunch också, inget mig emot! De kanske passar att ta med sig på skolan och det är dålig mat? Hm, tåls att tänkas på!


96 dagar kvar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0