Jag ska köpa ny chili

Jag höll mitt löfte och bakade! Chokladmuffins, jag hade bestämt mig för att få till det där med chilin! Men näe, hur mycket jag än kryddade så blev det nästan ingen chilismak! Det smakade inte bra heller, eller, jo men jag kan göra bättre!
Nu sitter jag framför tvn och "tittar" på nyheterna, men det var något läskigt inlägg om minkar, så jag skriver istället. Som ni kanske märker så har jag ingenting att skriva om, jag skriver bara för att slippa kolla på det där läskiga repotaget som aldrig tycks ta slut!

Bjuder på en bild bara för att :)


Handstudie, den blev asbra,enligt mig! Och mitt nya nagellack ;P Vill ni se hela resultatet? Lägger bara upp det om ni vill!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vill se hela bilden 8D

2010-08-10 @ 23:07:41
URL: http://piratefreako.blogg.se/
Postat av: johanna

Jo, självklart vill vi se hela bilden :)

2010-08-11 @ 08:35:03
URL: http://jjuniors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0