Katter kan se ut som spöken ibland, bara så att ni vet

Kom hem från stallet för nån timme sen. Vi var i där i 5 timmar idag, sjukt härligt ändå! Och vi gjorde typ ingenting! Jag red i ca 45/50 minuter, Evve i 40, sen borstade vi och mockade... Vars tog tiden vägen? Men som dom säger: Tiden går fort när man har roligt!
Och sen när jag kom hem trodde jag att jag skulle dö! Jag stod utanför mitt rum och var allmänt förvirrad, oxå ser jag bara någonting svart som far från köket till vardagsrummet! Och sen for det tillbaka igen, men då hann jag se att det var en lite jättegullig ûbersöt kattunge! Den var så sjukt söt att jag nästan inte ens ville köra ut den! Men sen kom mamma och gjorde det åt mig.

Dagens låt: A little less sixteen candles, a little more "touch me" - Fall out boy.
Jag ÄLSKAR deras namn på låtarna!


I say My clocks early cause I know I'm always late! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0