Lera i ansiktet

Liv for ganska nyss hem, vi såg på film och hade ansiktsmask! Jätteroligt!
Vi såg på Notting Hill, man måste ju bara älska den filmen! Den är så gullig att man nästan går åt!



Hugh gör ett kopiöst bra jobb som huvudrollen! Han är så korkad och söt! Haha!

Efter filmen så kletade vi på "mudmask" i ansiktet, det är då en ansiktsmask! Vi vart gråaktiga i ansiktet! Vet ni vad vi gjorde sen? Jag kan säga att vi är väldigt normala! Jo, för vi gick runt kvarteret i de där hemska maskerna! Snygga var vi då, självklart! ;P ♥
Ni skulle ha sett minen på dom som var och vattnade blommorna i huset mitt emot oss...
Jag tror nog inte jag ska lägga ut bilderna.... Eller, liv vad tycker du?

Kramar, Em!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0