Mer än bara nostalgi

Oj, hjälp! Jag hade nästan glömt bort den här låten! Och när jag hittade den på youtube nyss så var jag bara tvungen att lyssna på den igen!
Ni förstår, när jag var kring 6 år så älskade jag verkligen Carola! Jag dansade hela tiden till hennes låtar, lyssnade på dem hela tiden! Och jag minns att jag var så stolt för att jag hade tre skivor av henne, hennes autograf också hade jag ju varit på en av hennes konserter! Fatta vad stolt jag var!
I alla fall:

Tommy tycker om mig - Carola.


Fastän du är tjej så är du helt okej! ♥

Nu blir det att fara till stallet!

Kramar, Em.

Kommentarer
Postat av: alva

ååååååååååh, eller hur ^<333

fatta sakna tiden<333333333333

:')

2010-08-06 @ 16:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0