Överraskningar

Nu har skolan dragit igång igen efter ett sjukt händelserikt sommarlov! Och jag kommer aldrig att glömma sista dagen på sommarlovet, som jag skrev i inlägget innan så är det av flera orsaker. Tänkte skriva om den dagen lite kort!
Storstrand med Sosso på morgonen, vi gick på 11 mötet sen gick vi ner i källaren och var med nå folk. Jätteroligt var det då!
När jag kom hem så spelade jag och brorsan schack (haha, jag älskar det spelet! även om det låter nördigt ;P) också berättade han att när mamma och pappa kom hem så skulle han iväg och köpa en studsmatta! Jaha? Härligt!
For till mormor och morfar en snabbis innan Sandra kom. Hon och jag åkte vidare till Sosso där vi hyrde en film som vi sen såklart såg på. Flickan Från Ovan eller The Lovely Bones som den också heter. Underbar film!
På kvällen efter det så hoppade jag studsmatta med brorsan och lät honom bestämma ett eller två. Kommer alltid stå i skuld till honom efter det känns det som (särskilt efter som när jag kom hem igår så hade han gjort en jättegod macka till mig! ♥).



Gillar verkligen den här filmen, även fast man ibland satt på nålar. "Stäng luckan!!" HAHAH!

Idag fick jag reda på att min ridgrupp på PRK ska byta dag på från tisdag till måndag! Det kommer kännas jättekonstingt, men bra kommer det nog bli. Hade hoppning idag. Fick rida zackälsklingen igen! ♥ Det gick asbra, han var som en liten tiger ;P Nästa vecka blir det också hoppning, fast på måndagen då!

Du ska veta det gumman att vad som än händer kommer jag alltid stå vid din sida, jag ska ta mig tid: jag lovar. Inget kommer någonsin att skilja oss åt. Älskar dig! ♥

87 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0