Sista ridturen på Prixie innan skolan börjar

Ni ser rubriken. Och jag som tänkte att den här ridturen skulle bli att bara njuta! Men nejdå, varför skulle det bli så? Red ut med Sanna och Evve, och när vi var mitt i skogen så la jag märke till att Prixie snubblade ovanligt mycket och då sa jag det till Evve som tittade ner på Prixies hovar.
"Men hon har ju tappat en sko!"
"WHAT!?"
Så jag slängde mig av, och mycket riktigt! Prixie hade tappat en framsko... Inte kul! Så då var det bara att skritta hem igen, vilket tog typ en timme...

Och på måndag börjar skolan igen. Det går inte att fatta, sommarlovet har gått så kopiöst snabbt! Och vad har jag gjort egentligen?

'Sverigesemester
'Emelie har varit här
'Varit med kompisar
'Ridit och varit i stallet sjukt många timmar!
'Sett film&bio
'Nolia
'PDOL
'Jobbat
'Tältat på yxvättingen

Det var typ allt! Jag har säkert glömt något, men det känns ju jättelite på tio veckor (eller är sommarlovet det?)! Eller... Nu när jag kom på några fler saker så var det faktiskt ganska mycket... Hahah!




Justja! Jag var ju och tältade där i början av sommaren också!
Bli typ inget Storstrand ikväll, jag hinner inte få ihop allt... -.- Men imorgon så!

91 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0