Småstjärnorna

Jag fortsätter med nostalgin, det här var för jättelänge sedan, jag minns fortfarande hur jag och min kompis satt på gungorna på en rast på skolan och sjöng våran egen verition av den här låten. Jag tänker inte gå in på hela den sången, men jag minns klart hur vi gungade jättehögt och skrek ut våran nya sång.... ♥
"för jag är hästtjej året om"
Nu när jag tänker tillbaka (jag låter som om jag är inne i min fyrtioårskris eller något sånt) så fylls jag åter av den där underbara känslan!

I alla fall, Lena Philipsson - Lena Anthem



inne i stallet, tjugo över fem. Hästarna dom kommer och jag längtar inte hem. Jag sadlar och jag tränsar.... ♥

Kraamar, Em.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Tacktacktack :D<3

2010-08-03 @ 10:51:18
URL: http://emmysfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0