Sommaren 2010!

Nu funkar det! Här kommer några random bilder från sommarlovet som nyss passerat förbi. ♥ Alla bilder är från kameramobilen, så kvallan är inte den bästa ;P


Liv, jag har haft sjukt roligt med dig i sommar! ♥ Sosso, du som syns i bakgrunden (haha), jag har aldrig haft en tråkig stund med dig! ♥ Och Sandra, hur mycket har vi skrattat egentligen? ♥


Att starta sommarlovet med att vinna i kubb, det är härligt!


Hum... Min brorsa behandlade sin glass lite roligt...


Någonstans nära Gränna, underbart vacker utsikt!


Vi var i Grand Canyon. Eller i alla fall nästan.





Jätteglas... much! Jag orkade bara halva, om ens det? :O


Bjuder! ;P


Café Annorlunda i Skåne någonstans!





Jaha, Liv... vad i all världen har vi nu hittat på? ♥


Pippi/burk-glass och Shutter Island = Chokladlakan!


Många långa, underbara timmar har spenderats här ♥


PDOL, virvelvinden eller vad det nu hette! Min mobil flög ut ut fickan, så jag passade på att fota lite!


Fatta vad rädda vi vart!




Den här sommaren har varit sjukt underbar, och om det skulle ha funnits en bild till varje skratt jag skrattat, varje tår jag fällt, varje gång jag önskat att ögonblicket skulle vara för alltid... Då skulle min dator paja totalt och ni skulle börja dissa min blogg för att det är så krydd många bilder på så många olika saker. 
Och nu upptäcktejag  just att jag inte fotat så mycket i sommar... Det är synd! Mer bilder kanske kommer sen! Nu ska jag sova, godnatt alla söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0