Blodprov!

Nu har jag äntligen fått en USB kabel till min dator, så ni ska få bilder från sommaren tvåtusentio någon gång snart, imorgon tror jag! Hade tänkt lägga upp dem nu, men då hann jag bara få in en bild i inlägget innan det började kruppa... -.- så tyvärr så får ni ett bildlöst inläg...

Idag på skolan så skulle vi ta blodprov på no lektionen! Snacka om läskigt, man skulle sticka sig själv med den där nålen!
Men då typ failade jag, jag stack typ fel, så då fick våran lärare sticka mig i fingret... Det tog ont... Haha! Lite läskigt var det också, man slutade typ aldrig blöda! Plus att man vart lila/blå runt såret! :O

Skulle eg åka till Lydia och ha filmkv med henne och några andra, men jag var i stallet ganska länge så jag hann inte...


84 dagar kvar!

I can't believe that one simple word can say so much. But it does: L O V E.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0