Suprises!

Sosso for hem för ca en timme sen, det var verkligen kul att träffa dej igen! Och du fick världens överraskning! Jag ska inte säga något änn, förens allt är klart. Men som det ser ut nu så! Jag kan bara säga att jag längtar!
Vi lyssnade på sjukt bra musik, pratade och såg på film! Och vad såg vi? Joo... Notting Hill! Igen! Som ni kanske har märkt så har jag drabbats av Londonmani!! Okej, jag har haft det ett tag, men nu visas det verkligen... Kanske för att jag fått fler skäl att vilja åka dit? 
Såg ni tröjan jag köpte igår? London. 
När jag fotade kartan jag köpte? England, alltså London
Vet ni vars Notting Hill ligger? Jo, London. Och den filmen har jag sett två gånger på rad!


Bilden är från google.

Gissa vad en sånhär kan användas till? Bara det är rätt, annars funkar det inte! Gissa vem som använder den då? Jå, ingen annan än Harry Potter, han använder den för att ta sig till Minesteriet!
Nördig som jag är, så måste jag bara anmärka på det!

Kramar, Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0