Toxic - Britney Spears

Den här låten lyssnade jag jättemycket på när jag var liten, och nu för två år sedan så var jag, Alva och Emmy med i en talangjakt (eller nå sånt) och då dansade vi till den här! Det var underbart kul! Jag och Emmy var dockor och Alva var dockmakaren som sprutade på oss hårsprey som egentligen var gift så att vi började leva! Och i slutet så gjorde vi Alva till en docka genom att spruta på henne det där giftet! Det var som sagt sjuk roligt!
Jag är inget fan utav videon, så ni får en med lyrics istället :p


Don't you know that your'e toxic? ♥

Kram, Em.

Kommentarer
Postat av: emmy

Undrar om någon ens fattade handligen i dansen? ?;)

2010-08-03 @ 21:41:01
URL: http://emmysfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0