Vilka låtar dansade vi inte till?

Hejjsan bloggen! Eller ska jag säga godmorgon? Sitter här i pyjamas, vaknade för en timme sedan. Men det är tillåtet att vara lite slö såhär på sommarlovet, trots att det faktiskt inte är så lång tid kvar tills skolan börjar om igen. Men nu ska vi inte tänka på det! Ni ska få en till Nostalgilåt!
Nu när jag sitter här och lägger upp alla dessa nostalgilåtar så börjar jag tänka: vilka dansade jag och min kompis inte till? För vi verkar ha gjort danser till de flesta!
Inklusive den här.

Sarek - Genom Eld och Vatten


om du tappar modet och faller ner på knä kan du vila här hos mig. ♥

Nu ska jag in till stan och bli fotat ;P

Kramar, Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0