Vissa hus kan vara läskiga utan att man vet varför. Men egentligen så gör man det.

Tjolahopp! Haha, det känns som om jag går lite på speed nu, men det passar ju asbra, ska snart på bio med en massa folk och då behövs speeden!
Dagen har tillbringats i stallet, fyra och en halv timme vart det. Och där inräknat en underbar ridtur med sanna och evve! soptippsrundan, det låter inte så inbjudande, men det är verkligen inga sopor där. Vissa har då dålig fantasi ibland. Som LARRY!!! (jag sa ju att jag går på speed...)
Jaja, haha, igår så bakade jag! och gissa vad? Muffins!


Hallonmuffins med kanel! Tips: det passar sjukt bra tsm!

Nu ska jag ta och fixa håret, sen drar man till sosso!
Ha en bra kväll!

93 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0