When she looks sad, kiss her and say that you love her. And don't you ever let her forget that.

Jag och Sandra klarade det inte. Vi skulle alltså se alla Harry Potter filmer på en kväll/natt, men när vi kom till fjärde filmen så var klockan halv 3 på natten, så vi orkade inte se de andra två. Haha, vi skulle bara ha somnat framför tvn då, Sandras ultimata tre steg för att hålla sig vaken funkade bara vid vissa speciella tillfällen, och en av dom gångerna innebar att man skulle fastna mellan en fåtölj och en sittkudde...
Men kul hade vi då, som alltid! Engelska är kul!
Sen imorse så satt vi och tittade i reseböcker ute vid vattnet, jättemysigt! Sen kom Liv lite senare, och vi cyklade in till stan. Erkänn duktigt?!
Självklart så var vi alla flumm, men Liv tog faktiskt priset! Haha, du vet, du får inte kasta saker omrking dig! Hade roligt i alla fall, men det finns inte en tråkig stund med er tjejer! ♥
Jag sa till mig själv innan att jag inte skulle köpa så mycket, men tror ni att jag lyckades hålla det löftet?
Såklart inte.
Jag köpte bara två saker, men en av dem kostade lite mer. Vill ni veta vad? Om ni inte vill det, så sluta läsa inlägget, för ni får ändå veta det! :)


Ja! Jag köpte en världskarta! En stor en! Den är inte lika stor som Sandras, men whatever? Jag älskar den!!


Tröja (lång ärm), Gina. 149kr tror jag det var. Och nej, jag orkar inte bråka med min kamera ikväll.... -.- (btw, man ser världskartan i bakgrunden!)

Kram, Em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0