Dag Åtta - Ett ögonblick.

(det vart något krupp, jag la upp ett inlägg i söndags som var just "min dag" men tyvärr så publicerades det inte! Aja, jag hoppar väl över dag sex då, orkar inte skriva om det igen! för i söndags kruppade allt, så då fick jag skriva om just det inlägget fyra gånger...)



Det var inte på den här vägen vi gick, men älskar ändå den här bilden. Själva kvaliten och själva fotot är inte den bästa, men jag älsar den där platsen. Det är i Gävle, en bit från där min farmor och farfar bor ♥

Ett ögonblick. Jag tar det som kommer upp i mitt huvud just nu, och det första jag ser framför mig är från i somras då jag och min kusin Matilda gick före alla andra ner till standen då vi var i Skåne. Det var jättemysigt att gå och prata med henne om allt och ingenting, världsproblem helt enkelt! Jag och Matilda är läskigt lika, inte till utseendet, men i tankesättet. Vi tänker ganska lika, så därför är hon väldigt, väldigt lätt att prata med!
Jag behöver inte ta upp vad vi pratade om här på bloggen, men underbart mysigt var det i alla fall. Att gå barfota längst den där astfaltsvägen omgiven av skog, med en underbar kusin vid sin sida...! ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0