Dag Ett - Om mig.

Jag har aldrig varit duktig på att skriva om mig själv, men jag kan väl i alla fall försöka. Mitt namn är Emelie, jag är fjorton år och är född den 8 Juni, därför är jag tvilling. Inte tvilling så, utan jag är född i stjärntecknet tvilling. Även fast många kallar mig blond, så är jag faktiskt äkta brunett, men håret är nu lite rödaktigt. Blåögd är jag också, men det är bara ögonfärgen det, den säger ingenting om min personlighet ;-) Jag älskar att få ut så mycket som möjligt av livet, men att sitta och läsa en bok med en kopp te framför sig är också någonting jag älskar att göra. Rider det gör jag, har en sköthäst som heter Prixie som jag skött två dagar i veckan i nästan två år nu!♥
Kompisar, film, musik, bio, shoppa och hockey är andra saker som jag älskar. Brynäs IF är såklart favoritlaget, alltid i mitt hjärta! 
Vad finns det mer att skriva om mig? Jag är flummig, älskar att skratta, men har även jag mina seriösa stunder ^^


If life hands you lemons, squeeze them in someones eyes. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0