Dag Nio - Min tro



Det finns många olika saker man kan tro på. Man kan tro på morgondagen, man kan tro på Gud, kärlek vid första ögonkastet, man kan tro att himmelen en dag kommer ramla ner eller så kan man tro på att allt kommer bli bra.
Jag tror på mogondagen, jag tror på Gud, kärlek vid första ögonkastet, att allt kommer bli bra, och jag tror även att en dag så kommer delar av himmelen att ramla ner.
Jag är kristen och är stolt över det. Stolt över att kunna be när livet känns jobbigt, stolt över tryggheten jag känner då jag vet att det finns någon som vakar över mig, någon som hjälper mig välja rätt här i livet.
Jag tror att en dag så kommer jag att komma till himmelen.
Träffas vi där?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0