Lilla Julafton ;-)

Igår var det somsagt Lilla Julafton hos Ida, underbart roligt! Det var jag, Ida, Liv, Sandra, Sosso, Sunne, Martin, David och Jesper, vi hade askul! Fikade, såg på Love Actually, flummade på, gick ut och gick och sedan så tittade vi på när Sunne, Martin och David snöbadade.....
Jättetråkigt bara att inte Lydia kunde vara med, hon är sjuk! Krya på dig, gmn! ♥


Efter första doppet!

Jag fick en massa underbara och fina julklappar, 4 olika sorters te (för er som inte vet det så är jag galen i te!), ett halsband&ett armband, en mugg och öh, en... handduk... Hahah! Och lat som jag är så orkar jag inte fota allt ;-)


Min underbara tesamling, och här fattas ändå en påse ;-) Jag har tretton olika smaker, favoriterna är då English Brekfast, Choklad, det Irländska och Gräddkola. Fast jag har ju ännu inte hunnit smaka de jag fick igår...

Nu ska jag gå och göra mig en kopp te och en macka, ha de bra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0