Dag Sju - Detta saknar jag just nu


(c) eemelie.

Det finns många saker jag saknar just nu, men jag tänker inte räkna upp alla, då blir listan allt för lång. Men något som jag verkligen saknar nu är Skåneresan. Alla männsikor jag träffade, spenderade tid med, var med, speciellt.
Farmor,farfar&kusinerna i Gävle, Kusinerna i Uppsala, Moster i Stockholm och Kusinerna i Småland som vi sedan åkte till Skåne med.
Men det är inte bara personerna jag saknar (även fast det är de som jag saknar mest) så saknar jag verkligen upplevelserna, städerna vi besökte, miljöerna och, tjaa, allt!
Jag önskar verkligen att jag kunde få uppleva allt igen.
Jag hoppas verkligen att Gotlandsresan nästa sommar blir lika bra. Men det kommer aldrig hända, för den kommer bli ännu bättre.

Things I'll never say.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0