Dag Tre - B.e.r.o.e.n.d.e.

Min mobil. Omg, ja, jag är sjukligt beroende av min mobil! Jag har faktiskt bättrat mig väldigt mycket, förr smsade jag mellan 400-500 sms/dag. Okej, vissa dagar var jag duktig och smsade mycket mindre, men jag lyckades ändå alltid smsa upp alla min 5000 fria sms lång innan de egentligen gick ut... Men som sagt, nu har jag bättrat mig, även fast jag ändå är beroende. De senaste två veckorna har jag bara smsat 1000 sms! Grattis Emelie!
Fast komigen, vad kan man inte göra med en mobil? Man kan spara minnen genom att fota eller filma, lyssna på musik, få kontakt med folk genom att smsa, ringa, FB eller Twitter, man kan surfa och spela asroliga spel!
Man blir lite osocial, det är därför jag lärt mig att inte alltid hålla på med mobilen. Lyckas jag? Hoppas då det ;-)


Fast min har rosa/vit bakgrund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0