Xmas, more then 360 days left until next time.

Hejsan igen! Jag orkade inte blogga under julen, det skulle bara varit slöseri med tid ;-) Jag har i alla fall haft en jättehärlig jul, med god mat, trevligt sällskap och fina julklappar, tack!


Från min Moster på Lilla julafton ♥











ll 1: Sju Johnny Depp filmer och grönrandiga tubsockar ll 2: Rosa Ipod Nano och ett rosa "mobilställ" ll 3: Digital fotoram och två doftljus (ljusen från Evve, tack!) ll 4: En teservis från mormor och morfar, jättesöta koppar och fat! ll 5: En bok, 1000 places to see before you die ll 6: Första sesongen av HIMYM från André ll

Sen fick jag även pengar, ett armband, te, en pyjamas, ett scrapbookingalbum, scrapbookingpapper och en "databräda" (man vill ju inte bli steril ;-) ).

Kommentarer
Postat av: Malin

Yeeeeeeee Johnny depp filmer <3 (Y) !!!!!!!

2010-12-29 @ 17:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0