Enligt legenden har jag en gång längtat till vintern...

Hur kallt får det vara? Man håller ju på att förfrysa! Hallå!?
Lite värme kan man väll få? Höll allvarligt talat *host* på att förfrysa benen när jag skulle förbi stallet imorse för att lämna nå kläder! :O
Haha, men man får väl skylla sig själv... Som klär sig så lite menar jag x'D

Bara två ordentliga lektioner idag på skolan! Härligthärligt! Först mentiostid då, men det är ju ingen riktig lektion c:)
Sen No... noooo :'( Hade förhör på typ ellärans grunder eller någont annat sådant... Eh...? Jaa, du... Bra gick de då typ inte x'D 
Franska sen. Eler flamska? x'D Flamsade på gode mk x'D 

Har ju långhål på onsdagar. Följde då med Matte, Jr och Evve hem till Matte och åt cupcakes!! Naaw, vad goo'ah!
Kom tbx till skolan och spelade typ kort och flamsade sen x'D   


Jag, Liv, Evve och Jr spelar vändtia c'.) Och vem vann? Inte då jag x'D

For till stallet sen med Evve och Linnea. Hade jättekul! Men det gick typ inte å rida, det är så HIMLA kallt!! :O

Kramis! Em.

Kommentarer
Postat av: Toph

Jag är stolt över att jag införde det där uttrycket xD

2010-02-26 @ 10:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0