I never meant to brag...

8 februari - 2010

Måndag.
Skola.
Trååååkigt... :'(
fy vad jobbigt det är att stiga upp på mornarna! ;O Inget man diggar prec..

Men hade iaf kul på hålet! :D
Typ hela klassen var i gympahallen! :D Visste de ens att vi var där? :P
och vi typ flamsade på x'D
Först spelade jag fotboll i typ en sekund, men då blev det tråkigt så då kastade jag och Sandra någon typ tung boll till varran x' D
Sen flamsade vi typ bara på. :D
Och... Tja, jag vill ju inte skryta, menmen jag var ju himlat bäst!! Skulle sparka en boll till Jakob som stod i mål... Hade tjocksockar på mej... Så det gick ju jättebra!! *hosthost*
Sparkade bollen som for typ tre meter utanför mål oxå ramlade jag!!!! :'/
Skillat vaaa? x'D

OCH VEM HAR KMIT PÅ LÄNGDÅKNINGSBAIKSKIDOR?? Huh?? ME HATA IT! :@
Hade det på gympan idag... Uschuschuschusch... Inte kul!!! :@
Lyckades ju ramla en gång oxå... :'/

Nu är jag äntligen hemma iaf, har typ ont i huve.. Men det kmr gå över när jag får äta lite! (förhoppningsvis...) :D
Ska på scouterna med Sosso sen. Ska köra "Back in black!" alla kmr typ dö när de ser oss igen x'D
Vi är ju de bästa hjälpledarna ever... *hoooooost* Värst vad förkyld jag blev?! x'P

Måste göra franskan nu... Har prov på onsdag... Dx

Haha, här får ni en random bild på mej från -07 som visar hur jag känner just nu... VILL HA SOMMAR!!! :'O

LÄNGTAR TILL SOMMAREN!!!!!! :''O
Pappa fotade.
Jag som badar i fjällen. ISKALLT!! :D




Seeees!! Kramar, Em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0