I wrote a song for you...

Look at the stars
Look how they shine for you
And everything you do
Yeah, they were all yellow

Yellow - Coldplay

---

6 Februari - 2010
 

Sov över hos Sandra natten till idag. Hade superroligt! :D Vi såg på 21 Jumpstreet och snackade till halv 2 (: Det var jättemysigt och härligt att få prata. Kul att du är tbx från Kenya! :'D

Morronen där på ringde först mamma och undrade om jag ville följa till Skellefteå, men jag ides inte x'D Så jag å Sandra åt frukost och tittade på ett avsnitt till av Jumpstreet! (:
Men mitt i avsnittet så ringer pappa och säger att Belle, min kanin, har rymt!!!! :O
Hon hade hoppat över kompostgallret och gömt sig under volvon!!!! :'O
Tur att min jättesöta och bästa granne finns, för hon kom över och hjälpte till att få in Belle i buren. Önskar att jag hade varit där och hjälp till... :'/
For  hem typ halv tolv, då åt jag och satte mig vid datan.
Sen gick jag ut och skottade hela vägen fram till Belles bur, passade på att bredda gången. Fy vad jobbigt det var! Kommer typ ha ont i armarna imorrn x'D
Sen var jag lite med Belle innan jag gick i å åt.
När mamma, pappa och brorsan kom hem så spelade jag och André xbox, Tony H x'D Skitkul! Fast jag suger i det... Klarade bara ett hopp x'D

Nu ska jag snart vara med Emmy och Alva!!!! :D <'3
Känns som om det var jättelänge sedan jag var med dem, så det kmr bli skitakul! :D <3

Kramar, Em!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0